Åbningstider
Banner
Kontakt
Vi anbefaler
Banner
Afstemning
Har du overvejet at prøve Cite-terapi
 
Google adsense
Zoneterapi - Sleipnersvej

Briksmotion hos WellnessBrixen i Ringsted


zoneterapibriksmotioncite-terapiøreakupunktur

earcandleakupressur

 

Briksmotion hos WellnessBrixen i Ringsted

Hvis du har svært ved at finde motivationen til at gå ned i fitnesscenteret og få trænet, fordi du muligvis har været igennem en længere periode med sygdom eller bare generelt har svært ved at få trænet kroppen igennen, så er briksmotion lige noget for dig.

 

Med briksmotion bliver det ikke meget nemmere at få trænet hele kroppen

 

Med en enkelt træningsbriks kan du få trænet hele kroppen, så alle dine muskler bliver stimuleret og dermed udvikler sig i en særdeles positiv retning. Rigtig mange betegner briksmotion som den mest behagelige måde at komme i form på, tabe sig og føle velvære. Briksmotion er især ganske effektivt til genoptræning.

 

Her hos os tilbyder vi den populære motionsform. Vores motionsbrikse stammer fra det anerkendte firma Shapemaster. Herunder kan du læse mere om, hvilke muskelgrupper der ganske effektivt kan trænes med de populære motionsbrikse.

 

Med briksmotion får du trænet hele kroppen

En af de helt store fordele ved briksmotion er, at du med én briks ganske effektivt kan få trænet hele kroppen. Motionsbriksen kan indstilles alt afhængig af, hvilke muskler du ønsker at træne. Det vil sige, at det eneste du skal koncentrere dig om er at træne din krop – øvelserne skal briksen nok hjælpe dig med!

 

Læs mere om de forskellige briksmotionsøvelser herunder.

 

Ben og lår

Denne øvelse roterer dine ben, hvilket har en positiv effekt på dit blodomløb. Derudover bliver musklerne på yder- og inderside af benene samt læggene også styrket.

briksmotion ben og lår

Ryg og mave

Den øvelse som du ser her styrker især dine coremuskler. Stærke coremuskler er en nødvendighed for en god kropsholdning. Det er især musklerne i den nederste del af ryggen samt maven der styrkes.

briksmotion ryg og mave

Ryg, bryst og skulder

Denne ”position” masserer effektivt den øverste del af ryggen. Derudover løsner den også infiltrationer og spændinger på en meget behagelig og kontrolleret måde. Rigtig mange personer oplever effekt ved at kombinere denne position med bryst- og skulderøvelser.

briksmotion, ryg, bryst og skulder

Hofter og ryg

Øvelsen her omhandler liggende sidebøjninger, der meget kontrolleret svinger dine hofter fra side til side, så du oplever et lille stræk. Denne øvelse er uhyre effektiv til taljen, de lange rygmuskler m.m.

briksmotion hofter og ryg

Lår og hofter

Hvis du har problemer med dine lår og hofter, så er denne øvelse lige noget for dig. Øvelsen masserer dit sædeparti, dine lår og hofter. Derudover er øvelsen med til at nedbryde appelsinhud, hvilket for mange er en kæmpe fordel.

 

briksmotion lår og hofter

Ben, lænd og mave

Hvis du drømmer om en stærkere kropsholdning, så er denne øvelse ganske nyttig. Den træner dine benmuskler (både for og bag), sædemusklerne, lænden og dine skråmavemuskler. Denne øvelse er især med til at styrke og stabilisere dine coremuskler.

 

briksmotion ben, lænd og mave

Lår

Hvis du specifikt træner mod at få mere formede og stærkere lår, så er denne øvelse det perfekte valg. Øvelsen er i høj grad med til at forme og styrke dine lår, så du oplever større styrke og stabilitet i benene.

briksmotion lår

Multibriks

Denne ”øvelse” er rigtig god at lave efter, at du har trænet din krop. Motionsbriksen vibrerer, hvilket øger din blodcirkulation og løsner dine muskelspændinger. Denne vibration får din krop til at slappe helt af.

briksmotion multibriks

Yderligere information om briksmotion

Hvilke fordele er forbundet med briksmotion?

Der er rigtig mange fordele forbundet med briksmotion. En af de størst

e fordele er, at du får en dynamisk muskeltræning på en meget behagelig måde. Derudover er der også øvelser til både begynderen, den øvede og de personer, der er klar til at svede lidt ekstra for træningen.

Med en motionsbriks styrker du ikke kun de store muskelgrupper. Du styrker hele kroppen og alle dens muskelgrupper, hvilket sikrer dig en effektiv udbytterig træning.

Der er ingen tvivl om, at du føler dig glad og rig på overskud efter en træning på en motionsbriks.

Hvem henvender briksmotion sig især til?

Briksmotion henvender sig ikke til noget specielt segment. Alle – unge som gamle – kan få gavn af denne motionsform. Når det så er sagt, så er det typisk personer, der er i gang med at genoptræne efter et sygdomsforløb, som benytter dig af denne motionsform.

Motionsbriksene er også gode at benytte sig af, hvis du gerne vil godt i gang med at motionere, men ikke føler, at du har motivation nok til at tage i fitnesscenteret eller lignende.

Vil du vide mere om den populære motionsform?

Hvis du tror, at denne motionsform er noget for dig, så er du meget velkommen til at kontakte os. Du må selvfølgelig også gerne kontakte os, hvis du vil vide mere eller har nogle spørgsmål til motionsformen.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Vi har valgt at stoppe med briksmotion, da vi har skiftet til mindre lokaler og henviser til den nærmeste vi kan finde som er i Slagelse

 

 

 

 

 

Andre behandlingerformer:

Zoneterapi

Cite-terapi

Øreakupunktur

Earcandle (ørekerte)